Visada stenkitės išlaikyti kūrybiškumą naujienlaiškių komunikacijoje su auditorija, esamais ir būsimais klientais. Venkite pasikartojančių žinučių kelis kartus iš eilės. Nuobodus ir klientui neįdomus turinys galiausiai išprovokuos jo veiksmą – pranešimų atsisakymą.
Naujienlaiškių siuntimas turėtų būti ne per dažnas, bet ir ne per retas. Dauguma iš mūsų nereaguojame, gaudami daugiau nei 1 kartą per savaitę laišką iš tos pačios įmonės, perskaitome antrašte ir suprantame, kad bus siūlomos vėl tos pačios prekės, todėl perkeliame laišką į šiukšlių dėžutę. Per retai siunčiant laiškus, net jei klientui reikalinga jūsų prekė, bet jis pamiršo apie jūsų svetainę ir įsigijo panašią prekę pas konkurentus.
Taigi, skirtingai nuo verslo pobūdžio, naujienlaiškių siuntimas gali būti vykdomas nuo 1 iki 4 kartų per mėnesį.
Kas motyvuoja neatsisakyti naujienlaiškių
Geriau rečiau siųsti laišką, bet skirti laiko ir surasti įdomų, kūrybingą pasiūlymo pateikimą. Pasiūlymas prasideda nuo naujienlaiškio antraštės. Štai kelios antraštės iš mano elektroninio pašto dėžutės. Visas šias antraštes atsiuntė viena įmonė, pardavinėjanti saviugdos bei verslo mokymus. „Gauk atsakymus iš geriausių! Mentoriaus diena“, „Ar pažįsti save?“, „Narystė už geriausią kainą + dovana“. Tiesą sakant, aš atsiverčiau tik paskutinį laišką, o pirmuosius du ištryniau, vis tiek vertinu šią įmonę, nes jie niekada nerašo tų pačių antraščių, o laiškuose dažnai siūlo nemokamus patarimus ir vaizdo įrašus. Šių naujienlaiškių aš neatsisakau, nes galbūt ateityje nuspręsiu įsigyti jų mokymus.