Dar prieš gerą dešimtmetį savo internetinę svetainę turinti įmonė atrodė neabejotinai pranašesnė už tuo pasigirti negalintį konkurentą. Nesvarbu, kas tai būtų – didelis prekybos tinklas, grožio salonas ar kepyklėlė – svetainės sukūrimas būdavo ne tik tiesiausias kelias klientų rato augimo link, bet ir prestižo, atvirumo naujovėms bei orientacijos į išmanų žmogų išraiška. Šiandien beveik kiekvienas verslas ar „versliukas“ turi internetinę svetainę arba bent jau paskyrą socialiniame tinkle. Tai jau nebėra koks nors išskirtinis pranašumas, greičiau – neišvengiamybė, be kurios automatiškai susiaurėja įmonės marketingo galimybės.
Savo internetinės svetainės neturinti, tačiau ją susikurti norinti įmonė jau nebesusidurs su tokiasi iššūkiais, su kokiais galimai būtų tekę dorotis prieš 15 metų. Kažkada tokią paslaugą galėdavo suteikti vos kelios specialistų įmonės, nes rinktis paprasčiausiai nebuvo iš ko. Šiandien užsakovas gali pasirinkti iš gausybės įvairiausio rango specialistų, kurie, atsižvelgdami į jūsų poreikius ir finansines galimybes, sukurs geriausiai jūsų įmonės veidą atspindintį puslapį. Paslaugos kaina paprastai priklauso nuo svetainės dizaino subtilybių, nuo to, kam profesionalus puslapis yra skirtas (kompiuteriui, plančetei ar mobiliajam telefonui). Taip pat įtakos turi svetainės administravimo paslaugos, informacijos kėlimas, socialinių tinklų integravimas į svetainę, profesionalios konsultacijos svetainės valdymo klausimais, programavimo kalbų sudėtingumas, pageidaujami darbų atlikimo terminai ir kt. Dabar beveik visos profesionalios internetinių svetainių kūrimo bendrovės siūlo ir svetainių administravimo, serverių priežiūros paslaugas. Labai užsakovo bendravimas su paslaugos tiekėju nesibaigia sukūrus svetainę. Internetinės svetainės turėjimas nėra svarbiausias save patraukliai pateikti siekiančio verslininko tikslas. Svarbu yra tai, kokia yra puslapio pridėtinė vertė vėliau plėtojant verslą. Kad būtų keliamas pardavimų skaičius ar populiarinama siūloma paslauga, reikia periodiško svetainės tobulinimo ir atnaujinimo darbų. Tai lemia ilgalaikį puslapio kūrėjų ir užsakovų bendradarbiavimą. Kitaip tariant, svetainės sukūrimas nėra lengvas procesas – tai visa puokštė tarpusavyje derinamų veiksmų ir komandų, galiausiai lemiančių rezultatą – patrauklių profesionalų įmonės puslapį.
Įdomu ir tai, kad svetainės sukūrimas dabar tapo nesudėtinga užduotimi ne tik profesionaliai IT specialistų komandai, bet ir informacines technologijas studijuojančiam pirmakursiui studentui. Žinoma, ir įkainiai jo mažesni, tačiau tai tik įrodo, kad pasirinkti, žinant savo poreikius ir finansines galimybes, tikrai yra iš ko. Beje, šiandien atsiranda vis daugiau galimybių kurtis nemokamas internetines svetaines. Tokias svetaines paprastai renkasi įvairiausi blogų rašytojai, pelną gaunantys iš reklamos internete, pradedantys verslininkai arba tiesiog ne pelno siekiantys fiziniai ir juridiniai asmenys. Tokių internetinių svetainių galimybės gana ribotos, tačiau egzistuoja daugybė pavyzdžių, kai net pats papraščiausias svetainės dizainas su vos vienu atidaromu langu yra pakankamai gausiai lankomas.